BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 19 April 2011

cerita deelaa kashaf :)

hari ni , genap lahh seminggu aku breakoff dengan mohd zaid :) yaallah rindu dia setenggah mati :( tapi even dia dah buat aku mcm ni ! aku tetap maaf kan dia :) hmm , hope dia happy dengan perempuan yang bawak to :) satu pergi , berpulih datang ! bhahha :) ngokk je ! nasib baik lahh ada mem aku yang selalu bg nasihat dekat aku ! terima kasih ARIP AZIZ :) thankss jugak kat ibu tersayang aku , coz selalu bg semangat dekat aku , iloveyou my mum :) abang aku pulak , kenal kan aku dengan mem dia , hahah , baik gilee ohh mem dia :) name dia young suka kawan dengan dia :) dia ajak aku kuar ohhh . hehe , malu nak kuar dengan dia , bahhaha :) ( tapi nak ) hahhaa :) hmm , terima ksih pada yang baca blog aku :)

0 comments: