BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 13 June 2011

cinta datang dan pergi :)

cinta datang dan pergi :) auuww <3<3 , lama gilaa aku tak upted blog aku ni haa ! hehe , aku sekarang sihat jee . hm , cuma bz dengan stdy sajaa , penadd ohh , dan aku daa lupakan zaid dalam hidup aku , terima kasih ARIP AZIZ , dia yang tolong aku lupakan zaid , kau lahh kawan sampai mati akuu , :) nd aku nak cerita sikit pasal cinta baru aku . Auww <3 cinta baru kata nyaa , AHAHHA ! aku jumpe dia dalam FB , mula2 aku mmg  benci ohh dengan dia ! tapi akhirnya ? bercinta ! HAHA . tak boleh belahh ! HAHA . nama dia MUHD ARIF ISKANDAR . dia tak hensem , tapi dia manis . paras rupa tak pentingkann . janji dia jujur dengan aku , kita orang jauhh , susah nak jumpe , tapi tak apa lahh , if kita orang ada rezeki , kita orang jumpe lahh . umur dia pulak , dia form5 . dia layan aku baik ohh , dia rajin cll . HAHA , dia serius dengan aku , dia siap bagi tau mama dia lagii , mama dia siap IM aku lagi dalam FB :) harap aku kekal dengan dia :) TERIMA KASIH YANG BACA CINTA DATANG DAN PERGI :)

0 comments: